Close
Stav objednávky
Zjistěte si stav objednávky online a bez čekání


Kontaktní formulář


Rádi Vám pomůžeme

1. S čím potřebujete poradit?
  • Objednávky
  • Dotazy na zboží
  • Doklady a fakturační údaje
  • Reklamace zboží
  • Pochvaly a stížnosti
  • Spolupracujte s námi
2. Upřesněte problém
  • Stav objednávky
  • Změna objednávky
  • Nákup na splátky
  • Storno objednávky
  • Ostatní
  • Nepřesný popis zboží
  • Technické dotazy
  • Oprava fakturačních údajů
  • Změna osobních údajů
  • Dobropis
  • Stav reklamace
  • Reklamace zboží
  • Pochvala
  • Stížnost
  • Marketingová spolupráce
  • Obchodní spolupráce
  • Charitativní podpora
  • Pro dodavatele
Nejčastější dotazy
Mohu zaplatit kartou na pobočce?
Na pobočce přijímáme pouze hotovost.
Kdy dostanu zboží?
Jakmile bude zboží skladem, je objednávka automaticky expedovaná. O expedici Vás budeme informovat potvrzujícím emailem. Doručení bývá zpravidla následující pracovní den od odeslání zboží.
Mohu si přijít pro zboží?
Jakmile bude zboží připraveno k vyzvednutí, obdržíte email s výzvou k odběru.
Kdy bude zboží skladem?
Jakmile bude zboží skladem, obdržíte od nás potvrzující email. Podrobnější stav Vaší objednávky naleznete v sekci Stav objednávky.
Přijali jste moji platbu?
Jakmile budeme u Vaší objednávky evidovat platbu, obdržíte potvrzující email.
Nejčastější dotazy
Jak mohu změnit způsob dopravy?
Objednávku lze editovat pouze pokud nebyla již zpracovaná. Vzhledem k tomu, že objednávky se vyřizují automaticky ihned po dokončení, doporučujeme provádět tyto změny telefonicky na naší infolince +420 244 472 594.
Jak mohu změnit způsob platby?
Objednávku lze editovat pouze pokud nebyla již zpracovaná. Vzhledem k tomu, že objednávky se vyřizují automaticky ihned po dokončení, doporučujeme provádět tyto změny telefonicky na naší infolince +420 244 472 594.
Jak mohu přiobjednat zboží?
Objednávky v drtivé většině případů vyřizujeme nejpozději do několika hodin. Objednávku lze editovat pouze pokud již nebyla zpracovaná, doporučujeme provádět tyto změny telefonicky na naší infolince +420 244 472 594.
Jak mohu změnit dodací adresu?
Objednávku lze editovat pouze pokud nebyla již zpracovaná. Vzhledem k tomu, že objednávky se vyřizují automaticky ihned po dokončení, doporučujeme provádět tyto změny telefonicky na naší infolince +420 244 472 594.
Jak mohu objednávku stornovat?
Objednávku lze stornovat v sekci Kontaktní formulář/Storno objednávky.
Nejčastější dotazy
Jak mohu objednat na splátky?
Jak objednat na splátky naleznete zde.
Co potřebuji k vyřízení úvěru na dálku?
K vyřízení úvěru budete potřebovat dva doklady totožnosti, které obsahují Vaší fotografii (občanský průkaz, pas, řidičský průkaz, nebo zbojní průkaz) a poslední měsíční výpis z Vašeho bankovního účtu.
Lze objednávku upravit, pokud je na splátky?
Jakmile bude Vaše žádost o úvěr schválena, obdržíte informační email o předschválení úvěru.
Nejčastější dotazy
Máte zboží skladem na prodejnách?
Většina námi nabízeného sortimentu je dostupná k okamžitému odběru na naší Centrále na Kamýku.
Zboží mi nevyhovuje, mohu jej vrátit?
Informace o možnostech vrácení zboží do 14ti dnů naleznete zde.
Jak mohu uplatnit dárkovou poukázku?
Pokud vlastníte dárkovou poukázku, vložte její kód při tvorbě objednávky do kolonky Dárková poukázka.

Upozorňujeme že:

  • Opravy jsou možné pouze u fakturačních údajů (adresa, změna IČ).
  • Oprava je možná pouze v roce vzniku daného dokladu.
  • Změna z firmy na koncového zákazníka nebo z firmy na firmu jinou není možná.
  • Po vystavení dokladu není možné jeho rozdělení na více dokladů.
  • Není možná změna názvu zboží nebo služeb na dokladu.

Po přihlášení si můžete změnit své osobní údaje. Uvedené údaje budou použity pro všechny nové účetní doklady, které Vám budou vystaveny. Pokud nejste registrováni, nemůžete si své osobní údaje změnit.

Pokud jste neobdrželi Dobropis emailem, kontaktujte nás.

O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými maily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout.

Návod, jak zboží reklamovat naleznete zde. (V kategorii Reklamace -> Stručný návod)

Vážení zákazníci,
budeme rádi, když se s námi podělíte o Vaši kladnou zkušenost s našim pracovním personálem či s našimi službami.

Je nám líto, že jste nebyli spokojeni s našimi službami. Proto napište, čeho se stížnost týká a my se pokusíme ihned vykonat nápravu.

V případě jakéhokoliv technického problému (týkajícího se webu) nás prosím kontaktujte, rádi Vám s problémem pomůžeme. Při popisu problému nezapomeňte uvést postup, jak problém nasimulovat a jaký prohlížeč používáte.

Centrála slouží k osobnímu odběru zboží. Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí, budete informováni emailem.

Našli jste chybný popisek u zboží? Napište nám prosím, urgentně jej opravíme.

Chcete nám nabídnout marketingovou spolupráci? Žádáte o sponzoring nebo spoluúčast na akci? Napište nám.

Máte pro nás nabídku obchodní spolupráce? Pro urychlení komunikace uvádějte hned v této zprávě co nejvíce informací o případné nabídce.Pokud nás Vaše nabídka zaujme, rádi Vás sami budeme kontaktovat a případně iniciovat schůzku. Děkujeme, že respektujete tento postup.

Chcete požádat o charitativní podporu? Získat finanční nebo věcný dar pro svou organizaci či sdružení?

Kontaktujte nás pomocí formuláře. Pokud nás Vaše nabídka zaujme, ozveme se Vám.